date

13Feb

Lifely zoekt Digital Product Designer (UX/UI)

Deze vacature is reeds ingevuld. Toch interesse om eens een kijkje te komen nemen bij Lifely? Neem even contact met ons op voor een bakje koffie!

Je kent het wel; briefings van klanten of sales dudes die in grote lijnen kloppen, maar jij weet dat er nog honderden velden, pagina’s en uitdagingen zijn die moeten worden getackeld. En precies dát uitpluizen, het uitdenken van een schaalbare UX en tot een doordacht ontworpen product (UI) komen is helemaal jouw ding. Klopt dat? Hi daar! 

Wij zijn Lifely, een groepje van 19 blije nerds die graag aan projecten werken die de core business van onze klanten verbetert. Lifely zoekt een design duizendpoot die met liefde aan producten met honderden pagina’s, ingewikkelde flows en uitgebreide business logic werkt. Kortom: een visuele held of heldin die bruggen bouwt tussen design, business en development. Klinkt dit je wel lekker in de oren?

Have you met Lifely

Dan is het tijd om kennis te maken. Lifely wordt alweer 6 jaar gerund door Nick, head of business, Peter, CTO, en mijzelf (Pim), head of product. We houden van technische en inhoudelijk complexe uitdagingen. Zo moeten we de ene week de financiële wereld volledig doorgronden, en slaan we onze hoofden de week erna stuk op een organisatieprobleem in onderwijsland. Dat doen we bijvoorbeeld voor de HvA, Centraal Beheer, Wereldhave, grote trainingsinstituten en financiële instellingen. Check ons portfolio maar.

Wadlopen tijdens het jaarlijkse Lifely weekend.

Dit doen we in een sfeer die niet anders is te omschrijven als ‘chill’. Bij Lifely doen we dus alles op het gebied van digital product development. Van het analyseren van de huidige business, het ontwikkelen van een digitale strategie tot aan design en productie. Onze klanten, waar we samen te gekke dingen voor maken, zijn in drie categorieën onder te verdelen: garage, excellence en scaling.

Digital Garage is onze scale-up en corperate speeltuin waar we in korte tijd MVP’s prototypen en lanceren. Scaling gaat over technisch complexe communicatie-uitdagingen, waar vaak grote platformen of apps bedacht, ontworpen én ontwikkeld moeten worden en waar tientallen API’s aan te pas komen. Excellence gaat over kostprijs optimalisatie; kort door de bocht gezegd analyseren we hier hoe een organisatie of afdeling werkt, en ontwikkelen wij vervolgens tools om dit efficiënter te doen. Denk aan repetitieve of administratieve taken. Zo zorgen we ervoor dat er minder mensen nodig zijn voor dezelfde hoeveelheid werk. 

Wie ben jij?

Een creatieve duizendpoot die een stijl kan neerzetten waar een product nog 5 jaar op kan voortborduren. Je hebt de klappen van de agency, start-ups of corporate zweep al een paar jaar gevoeld en hunkert naar meer verantwoordelijkheid. Je ziet moeiteloos relaties tussen 200 pagina’s en kan in één sessie een doordachte roadmap uit je mouw schudden. Details zijn alles voor jou, en je document na twee weken knallen rechttrekken klinkt als muziek in de oren. Daarnaast begeleid je graag juniors of stagiair(e)s en werk je goed samen met onze andere designers. 

Meet-up bij Lifely op kantoor.

Let’s supermatch!

We weten nog niet precies wie of wat we zoeken. Noem jezelf talentvolle junior of verschrikkelijke eindbaas; als je tot hier bent gekomen met lezen, is het waarschijnlijk tijd dat we koffie gaan drinken. De juiste match in persoonlijkheid en ambities staat voor ons centraal. We zoeken iemand die zo snel mogelijk fulltime bij ons aan de slag kan. Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden komen we wel uit. Vertel ons in een korte, toffe mail wat je drive is en stuur wat werk mee waar je trots op bent. En oja, vergeet niet voor het verzenden van je mail “Geachte meneer Verlaan” te vervangen door “Hoi Pim”.

Hopelijk tot snel!
Pim Verlaan

E-mailadres: pim@lifely.nl
Deadline: 16-03-2018

PS Wij zijn erg bedreven in het vinden van nieuwe Lifely familieleden. Dus beste werving- & selectiebureaus, bespaar jezelf en ons de moeite. Er zijn vast een paar lieve corporates die jullie werkveld niet vervelend vinden.

Wij zijn Lifely, een digital agency, al voelt dat wel een beetje als stoer doen op het schoolplein. Wat zijn we dan? We zijn een clubje mensen die heel veel van productontwikkeling houden. Het komt erop neer dat we het tof vinden om bij Lifely te werken, onze klanten blij met ons zijn en de werksfeer niet anders te omschrijven is dan ‘chill’.

Pim Verlaan

Founder & Concepter

Ondernemerschap, commercieel kansen benutten en effectief je doel met digitaliseren bereiken. Dat zijn de drie kwaliteiten die je altijd in Pim zal herkennen. Van voetballen op het hoogste niveau tot productontwikkeling, deze veelzijdige Founder en Concepter van Lifely draait er zijn hand niet voor om. Al in 2002 begon Pim zijn eerste websites te maken en in 2004 registreerde hij zijn eerste domeinnaam.

Aanvraag verstuurd

Dank je voor je aanvraag! We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Vraag een demo aan