date

30Nov

Have you met Nick?

De wereld iets mooier maken met gelikte, digitale producten

Voor onze meeting drinken we eerst een kopje heerlijke Nespresso. (what else?) Ondertussen staat de Lifely-playlist aan en komt er van alles voorbij om de huiselijke werksfeer te bevorderen, van Bob Marley tot Dire Straits en moderne EDM. Die huiselijke sfeer is iets waar Nick zich sterk voor maakt. Aan alles is te merken dat dit geen doorsnee productontwikkelingsbedrijf is. De transparante, portable scrumborden met de kleurige sticky notes verraden de werkwijze van Lifely.

Lifely Scrum

Nick legt graag uit wat de kracht van millennials is

Bij de start van Lifely wilde Nick de allerbeste productontwikkelaar zijn, maar hij heeft geleerd dat dat helemaal niet zo belangrijk is. Door de jaren heen is hij wijzer geworden. Als een product echt wordt gebruikt, dan heeft het waarde. Samen in vertrouwen aan een product bouwen, daar zit het duurzame partnerschap in. Voor Nick is het ‘ik tegen de wereld-gevoel’ langzaam veranderd. Liever maakt hij de wereld iets beter en mooier. Het gaat veel meer om geven dan nemen, anders is het überhaupt niet aan hem om het product te ontwikkelen. Zijn werkveld is veranderd van de beste violist naar de dirigent willen zijn.

Lifely is op dezelfde manier mee gegroeid: van violist tot dirigent

De inside out-methodiek van de beginjaren van Lifely heeft ze geleerd dat kwaliteit belangrijk is. Het beste product komt volgens Nick alleen tot stand door het team de ruimte te geven. Passie voor productontwikkeling, of het nu over design of techniek gaat, is essentieel. Bovendien moet de samenwerking tussen alle betrokkenen effectief zijn. De creatievelingen bij Lifely zijn altijd op zoek naar hoe ze hun passie op de rest van de wereld kunnen overbrengen. Dat is het mooie van een passie hebben. Het is de drijvende kracht achter waarom het bedrijf werkt.

De Lifely-partners tijdens het Lifely-weekend

Nick staat niet in zijn eentje als dirigent aan het roer van Lifely. Vanaf de start van het bedrijf werkt hij al samen met Pim en Peter. Pim zorgt voor de juiste input naar de teams en bewaakt de kwaliteit van de oplevering. Peter is juist het technische hart van Lifely. Hij zorgt voor een fantastisch werkend product dat door en door getest en beheerbaar is.

De wisselwerking die er tussen deze drie ondernemers bestaat, is een vruchtbare bodem voor het bedrijf. Nick legt uit dat hoewel ze allemaal problemen vanuit een verschillend perspectief bekijken, ze altijd hetzelfde doel hebben: een persoon, werknemer of klant echt verder helpen. Dankzij deze vertrouwensvolle samenwerking kunnen de drie partners altijd op elkaar terugvallen.

Wave Rider in Langebaan, Zuid-Afrika

Nick leeft inmiddels niet alleen meer voor de pieken van het beste product ontwikkelen of met zijn kite zo hoog mogelijk springen. Dit zien we terug in zijn toekomstvisie voor Lifely. De huiselijkheid, veilige sfeer en passievolle cultuur van Lifely wil hij overbrengen naar de klant. Hij wil een brug slaan tussen de bedrijven waar babyboomers aan het roer staan en de nieuwe generatie binnen de beroepsbevolking. Hij ziet het liefst dat babyboomers en millennials van elkaar leren. Met Lifely wil hij deze kloof dichten.

Wij zijn Lifely, een digital agency, al voelt dat wel een beetje als stoer doen op het schoolplein. Wat zijn we dan? We zijn een clubje mensen die heel veel van productontwikkeling houden. Het komt erop neer dat we het tof vinden om bij Lifely te werken, onze klanten blij met ons zijn en de werksfeer niet anders te omschrijven is dan ‘chill’.

Pim Verlaan

Founder & Concepter

Ondernemerschap, commercieel kansen benutten en effectief je doel met digitaliseren bereiken. Dat zijn de drie kwaliteiten die je altijd in Pim zal herkennen. Van voetballen op het hoogste niveau tot productontwikkeling, deze veelzijdige Founder en Concepter van Lifely draait er zijn hand niet voor om. Al in 2002 begon Pim zijn eerste websites te maken en in 2004 registreerde hij zijn eerste domeinnaam.

Aanvraag verstuurd

Dank je voor je aanvraag! We zullen zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Vraag een demo aan